20. februar 2009

Teknisk Beta � Oppskriften til IE6-kampanjen

Oppskriften til IE6-kampanjen

En kampanje må starte et sted, og det krever ganske mye å få snøballen til å rulle skikkelig. Her er punktene som jeg mener var de viktigste i startfasen:

  1. Latent revolusjon
  2. Erlend Schei skriver Twittermelding onsdag 11/2-09 10:05
  3. Kommentarartikkel på TU.no fredag 13/2-09 13:37
  4. FINN labs anbefaler IE6-brukere å oppgradere tirsdag 17/2-09 19:58
  5. VG.no og store deler av medie-Norge fulgte opp Onsdag 18/2-09
  6. Microsoft støttet IE6-kampanjen torsdag 19/2-09 14:56
  7. Wired skriver om kampanjen torsdag 19/2-09 17:19 (norsk tid?)

Dette er ikke en komplett liste over de første skrittene, men jeg mener at de er de viktigste for å få aksjonen i gang. For en oversikt over hva som er gjort, anbefaler jeg wikien til Børge og oversikten med skjermbilder hos Peter Haza.

Tekst 2 null beskriver og forklarer hvordan nettmedienes uttrykksformer blir til, hvordan de utbres og hvordan de brukes.
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket