1. oktober 2008

”SMS-tagging” for ungdom - mobilen.no

"SMS-tagging" for ungdom

Kampanjen "Si det med SMS" er ment å engasjere unge mobilbrukere til å fortelle byen hva de har på hjertet, og ytre seg for omverdenen.

Leder for Djuice, Tor-Arne Fosser, sier i en pressemelding at de ønsker å gi unge muligheten til å uttrykke følelser, kommentere viktige emner, eller si sine egne meninger til innbyggerne i Oslo, via SMS.

- Vi så mye nysgjerrighet og engasjement rundt disse boblene fra nettopp unge folk. Saken ble diskutert i ulike nettsamfunn, MMS-er av boblene ble videresendt, og kampanjens ”anonyme” blogg fikk mange treff. Målet vårt er at dette engasjementet blir videreført når folk nå selv kan bestemme innholdet i de nye snakkeboblene, avslutter Fosser.
Tekst 2 null beskriver og forklarer hvordan nettmedienes uttrykksformer blir til, hvordan de utbres og hvordan de brukes.
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket