21. november 2006

Priser til Financecube og Torkildsen
It-bransjens eldste og gjeveste priser ble delt ut på SAS-hotellet i Oslo Sentrum i går kveld. Her er vinnerne:

Kreativitetsprisen gikk til FinanceCube for en internettbasert for et internasjonalt marked.

Her er juryens begrunnelse:

"Produktet er fremtidsrettet og både under utvikling av applikasjon, organisasjon og forretningsmodell har bedriften vist stor evne til nytenking. Organisasjonen er fordelt over flere land hvor aktuell organisasjonsdel har størst evne til å lykkes med sin oppgave. Produktet ventes å få utbredelse over hele verden og har allerede kunder i 6 land.

Aktører i det finansielle markedet vil kunne bruke systemet til å registrere sine kunder og deres økonomiske forhold som f.eks aksjer, obligasjoner, fond, pensjonsavtaler og liknende. Brukeren vi dermed ha full oversikt over hver enkelt kundes verdier. Ved hjelp av automatisk integrasjon med flere leverandører i bransjen, reduseres mengden informasjon som må legges inn i systemet. Kundene får selv tilgang til informasjonen og kan få rapporter og grafiske oversikter samt kommunisere direkte med sine rådgivere."
Tekst 2 null beskriver og forklarer hvordan nettmedienes uttrykksformer blir til, hvordan de utbres og hvordan de brukes.
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket