15. juni 2006

Strålende fornøyd med lav kvalitet
Brukere av bredbåndstelefoni gir tommelen opp på tross av utbredte tekniske problemer. Noen leverandører får stryk.

Å klage på teletjenester er nesten en nasjonalsport i Norge, særlig på bredbånd. Men på ett felt ser det ut til at entusiasmen faktisk vinner, på tross av mange rapporter om kvaltitetsproblemer. Bredbåndstelefonikunder er nemlig fornøyd med sine leverandører, på tross av at 72 prosent mener kvaliteten er dårligere sammenliknet med tidligere telefonitjenester. Dette er konklusjonen av en spørreundersøkelse TNS Gallup og Intec har gjort på oppdrag av Post- og Teletilsynet.

Undersøkelsen har en klar melding til selskaper som ikke legger vekt på gode hjemmesider, men satser på telefonsalg eller papirpost. En drøy halvpart snakket nemlig ikke med en selger da de bestilte tjenesten, men brukte leverandørens hjemmesider.
Tekst 2 null beskriver og forklarer hvordan nettmedienes uttrykksformer blir til, hvordan de utbres og hvordan de brukes.
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket