23. mars 2010

iPad skaper ny reklamekanal

Mobilreklameselskapet AdMarvel og multimediaselskapet PointRoll går sammen for å utvikle en egen annonseløsning for Apples kommende iPad tavle, skriver Businesswire.

iPad Advertising Platform skal imidlertid ikke bare levere annonseløsninger for iPad, men lage et rammeverk for kryssplattform annonsering. Tanken er å kombinere distribusjonskraft med tekniske løsninger for å gjøre selve annonsene mer tiltalende og skalerbare. For utviklere og annonsører skal det være enkelt og kjapt å lage annonser som kan spres på ulike typer mobile mottakere.

- iPhone gjorde et kvantesprang innen mobil annonsering. iPad tar markedet til neste nivå, sier AdMarvel-sjef Mahi de Silva til Businesswire.

DN.no
Tekst 2 null beskriver og forklarer hvordan nettmedienes uttrykksformer blir til, hvordan de utbres og hvordan de brukes.
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket