5. juni 2012

Sosiale medier får stryk

Facebook oppnår i år begredelige 54 av 100 oppnåelige kundetilfredshetspoeng. Det er en nedgang på hele 7 poeng i forhold til i fjor. Facebook plasserer deg dermed helt nede i det historiske bunnsjikt for Norsk Kundebarometers målinger.

Twitter og LinkedIn får enda tøffere medfart fra sine brukere. Twitter oppnår kun 53 av 100 oppnåelige kundetilfredshetspoeng (mot 59 i fjor). LinkedIn havner helt ned på 50,0 (ned fra fjorårets 52 poeng).

Vinneren blant de undersøkte sosiale medier er YouTube som går opp fra 66 til 72 kundetilfredshetspoeng av oppnåelige 100 poeng. Heller ikke det strålende, men likevel en utvikling i riktig retning.

Til sammenligning oppnår beste bedrift i BIs kundebarometer i år en tilfredshetsscore på 85,8 av 100 oppnåelige poeng.

Kilde: forskning.no
Tekst 2 null beskriver og forklarer hvordan nettmedienes uttrykksformer blir til, hvordan de utbres og hvordan de brukes.
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket