14. februar 2007

Dagens it - Kj�pek�te blogglesere

Kjøpekåte blogglesere
At blogglesing ofte fører til at lommeboka åpnes, kommer frem av en bloggleserundersøkelsen som er gjennomført av Mahir PR. Webfinanser skriver at totalt 1700 blogglesere på 25 av Sveriges største blogger har deltatt i undersøkelsen om medievaner. Undersøkelsen er den første i sitt slag i Sverige.

Undersøkelsen viser at nesten 60 prosent har gjort et kjøp etter at de har lest om et produkt på en blogg. Ifølge Webfinanser er en forklaring at blogglesere har sterk tiltro til bloggene. Undersøkelsen viser at 80 prosent mener det de leser er bra eller veldig bra, mens 75 prosent har stor tiltro til bloggernes kunnskap.
Tekst 2 null beskriver og forklarer hvordan nettmedienes uttrykksformer blir til, hvordan de utbres og hvordan de brukes.
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket