17. januar 2006

Doblet salget etter blogg-satsing
Rundt 100 flasker med Stormhoek Shiraz 2004 og Sauvignon Blanc 2005, som selger for fem-seks pund, ble sendt rundt til ulike bloggere på øyriket - sinnerikt, og hipt innpakket slik at bloggerne skulle bite på. Kampanjen virket.

Hugh Macleod som driver gapingvoid.com var førstemann ute og la ut sin lovprising over vinene i mai ifjor. Siden har andre fulgt etter og Hugh Macleod var da også den første for noen dager siden til å offentliggjøre Stormhoeks suksess etter at han var blitt intervjuet av et av Storbritannias største bransjeblader innen markedsføring. Siden har historien blitt tatt inn i britiske aviser og på en rekke nettsteder.
Tekst 2 null beskriver og forklarer hvordan nettmedienes uttrykksformer blir til, hvordan de utbres og hvordan de brukes.
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket