11. april 2006

Jeg tør ikke bytte bredbåndsleverandør
Som så mange andre har jeg lenge irritert meg over en dyr og ustabil ADSL-linje hjemme. Desverre tør jeg ikke å bytte. Med så mange kunder som klager over leveringsproblemer, midlertidig nedetid og hastigheter de ikke får når de bytter abonnement, tar jeg rett og slett ikke sjansen.

Fra andre norske medier som skriver om ting på utsiden av IT-verdenen vi opererer i, har jeg fått med meg at det psykriatriske tilbudet i Norge lider av store mangler. Det betyr at jeg og min familie ikke ville fått den hjelpen vi hadde trengt hvis vi byttet bredbåndsleverandør og det ble et lengre opphold uten internett tilgang på grunn av rot med bestillinger og overføring av abonnement.

Jeg er ikke alene om å føle det slik. Det skal ikke mer til enn å nevne navnet på en av de to største bredbåndsleverandørene i en artikkel før debatten fylles av den ene brukererfaringen verre enn den andre. For mange holder det heller ikke å få utløp for det i debatten, det er flere som sender oss lengre eposter for å fortelle sin skrekkopplevelse med kundebehandling, fraværende linjelevering og andre problemer de har opplevd i forbindelse med bredbåndsabonnementet sitt.
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket