- Felles profil og tankesett på tvers av Telenors virksomheter gjør det lettere å utveksle erfaringer på tvers av selskaper, land og regioner. Dette er en av de viktigste suksesskriteriene i dagens utfordrende internasjonale konkurranse, sier konsernsjef i Telenor, Jon Fredrik Baksaas.
9. februar 2006
Telenor bytter logo
Den nye logoen skal være et symbol på at Telenor endrer seg, og skal bidra til at Telenor vil skille seg tydelig ut i den internasjonale konkurransen, heter det i en pressemelding fra selskapet. Telenor vokser betydelig internasjonalt, og mer enn halvparten av medarbeiderne arbeider nå utenfor Norge.
- Felles profil og tankesett på tvers av Telenors virksomheter gjør det lettere å utveksle erfaringer på tvers av selskaper, land og regioner. Dette er en av de viktigste suksesskriteriene i dagens utfordrende internasjonale konkurranse, sier konsernsjef i Telenor, Jon Fredrik Baksaas.
- Felles profil og tankesett på tvers av Telenors virksomheter gjør det lettere å utveksle erfaringer på tvers av selskaper, land og regioner. Dette er en av de viktigste suksesskriteriene i dagens utfordrende internasjonale konkurranse, sier konsernsjef i Telenor, Jon Fredrik Baksaas.