9. april 2010

BI først i Norge med høyskolekurs i sosiale medier

BI blir dermed den første høyskolen i Norge som tilbyr et helt unikt kurs tilpasset den nye mediesituasjonen. Kurset starter opp til høsten og skal tilbys som valgfag for de aller fleste av studentene på skolen.
/../
Kurset, som går over ett semester, bygger på teorier om at sosiale medier endrer forutsetninger for bedriftens kommunikasjonsstrategi. Kundene gjør ikke lenger innkjøp. De bygger relasjoner. Informasjonsteknologi og nye sosiale medier setter virksomheter i stand til å bygge relasjoner med kunder langt mer effektivt enn tidligere. Men sosiale medier handler ikke om å ha egen Facebook-side, egen blogg eller å være på Twitter. Et medium er bare en kanal. Kanalen må fylles med innhold. Organisasjoner som ikke har noe å si og ledere som ikke har noe på hjertet, kommer til kort nå som før.

Cecilie Staudes blogg
 
◄ Free Blogger Templates by The Blog Templates | Design by Pocket